Nu närmar det sig ..



På lördag ska vi åka till Liseberg med Älsk´s brödrar ( dock ej den yngsta) , svärfar + sambo & hennes dotter+sambo.
Ja som ni kanske listat ut ska inte vår lilla tjej med , hon ska vara hos sin mormor&morfar över natten.
Blir ca 1½ dygn jag ska vara utan henne & snacka om ångest , hon kommer ha det hur bra som helst utan tvekan ,
hon älskar sina morföräldrar & ibland syns knappt jag & älsk när vi är där , just nu är det morfar som är poppis att busa med ;)
Men likt förbannad så oroar man sig , tänk om hon är jätteskrikig & då sitter vi i Göteborg !
Inte för jag tror det skulle hända men iallfall , vi har lämnat henne över natten en gång & då lämnade vi henne på kvällen & kom igen på förmiddagen .

UUh , jag har blivit en mardröm med andra ord, en jävla hönsmamma .
Men tja, det är ovant & lämna henne över natten så bara , för annars hönsar jag ju inte
så jag är nog inte min egna mardröm ..


Snacka om virrigt inlägg , ha överseende jag är bara inne på första koppen kaffe idag ;)








Postat av: imberpluvia

Åh! Vi ska också dit på lördag!!! Hoppas vi ses! Ser du mig får du komma fram! Inte smygtitta på min sexiga dubbelhaka! Haha!

2009-07-16 @ 15:09:56
URL: http://imberpluvia.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?