Onsdag..

Idag har vi varit hemma hos mina päron , lånat 2 slipmaskiner & så .
Var där ett par timmar sen när vi kom hem kom Johan&Carro hit ,
blev sen middag tillsammans med dom & en dotter som vägrade/vägrar sova .
Jag gav upp efter 30 minuter & efter det har vi försökt otaliga gånger men icke .
Hon får panik & börjar skrika hysteriskt , så sätter man ner henne så blir hon överlycklig .
Men gud nåde den som rör henne , då blir hon bitsk haha.

Imorgon ska det tatueras , härligt som tusan att få känna lite nålar .
Dock kunde det varit lite mer än ett namn men det kommer senare.
Jag har en hel del planer på tatueringar men finns enbart en som kan göras innan
jag fått de barn vi ska ha , en ryggtavla .
Resten får komma sen när kroppen inte ska terroristeras fler gånger .

Ja just det , på Fredag ska jag köpa gymkort , blir träna på helgerna bara men det får bli så helt enkelt.
Måste gå ner i vikt & bli mig själv igen , känner mig som en vandrade flodhäst & det mår jag inte bra av .
Så nu ska det tränas & jag hoppas det ska skynda på att överflödiga kilon försvinner.

Nu ska jag dricka lite kaffe innan det kallnar & sen blir det inte mer dator för min del idag faktiskt !










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?