Sådär ja..

Nu så ska jag skriva en uppdatering om helgen .

I fredags var vi hos mina päron hela dagen , älsk kom efter jobbet & på kvällen lyckades jag få han att
bada i poolen han med .
Tillslut var det bara jag kvar som badade , men jag var lika glad för det.

I lördags var vi iväg hela dagen , IKEA , väla & familia , hittade ingenting i stort sett,
ett par short & ett linne till Ängla & lite småplock på IKEA.
Jag skulle försöka hitta en tunnika & lite linnen men icke .
När vi kom hem bestämde vi med Therese & Nea att träffas i Perlund & fika .
Vi träffades strax efter 19 tiden & satt där till lite över 22 .
Barnen lekte & vår dotter är en vild liten unge , vi brukar säga att satan bor i henne vissa dagar ;)
Dom åt frukt & kex, gungande & terrade varann lite ;)
Men gud så härligt det var , skönt & varmt ute !
Hade jättetrevligt så det måste göras om snart igen :)


Igår åkte vi & kolla ännu en gång efter kläder, samma skit  hittade inget.
Eller jo 2 par joggingbyxor för 40 kr haha ;)
Sen åkte vi ut till mina päron , tog en snabb kopp kaffe vidare till Johan & Carro .
Efter det blev det lite handling på citygross sen hämtade vi Linn :)
Kom hem & fixa mat , Linn var ute & lekte med sin/sina nyfunna vänner.

Idag väckte Snoris mig vid 8.20 ungefär genom att dra mig i håret & tjuta av glädje.
Bara & kliva upp & fixa en flaska , sen gick vi ut till Linn.
Ängla skiner upp så fort hon ser sin storasyster, börjar hoppa i famnen & ha sig :)
Så hon fick mysa lite med syrran.

Nu sover Snorisen & Linn är ute & leker , senare ska vi nog träffa Therese & Nea,
traska förbi biblioteket & hämta en bok man får presentkort på .
Sen blir det garanterat perslund så barnen kan gunga & Linn får leka där också .

Jaja nu ska jag försöka vakna till liv , jag är rätt seg haha .
Lite bilder från i Lördags .


Snoris ser häftig ut i Neas keps , får nog köpa en till henne , hon liknar en riktig busunge ;D









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?