Sängen väntar ..

Ska alldeles strax hoppa i loppelådan & sova lite ,
imorgon ska det tvättas 6 på morgonen tur jag har en snäll man som tar hand om det,
annars hade jag varit en helt off hela dagen .
Ska iallfall ner till hyreskontoret & prata om lägenheten , det finns en 4a i strl vi vill ha ,
men den ligger på tredje våningen , mindre kul men ja vi får se.

Annars blir det promenad & parken som står på schemat !

Nej nu ska jag faktiskt sova, tar oftast 1 timma innan jag somnar också ..









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?