Snart dags för gaddning :)

Ja, nu är det snart dags för att få känna lite nålar .
Ska bli så förbannat skönt så det finns inte & så slipper jag gå med dåligt samvete
för jag inte har hennes namn på kroppen !

Får se om vi tar en vända till rixfm festivalen också efter, beror på hur vädret är & hur lillan är .
Är ju inga roliga som ska uppträda så det kan kvitta faktiskt .

Annars blir det en runda in imorgon när jag ska köpa gymkortet .
& resten av helgen lär man väl vara där kan jag tänka mig ,
har inte så mycket planerat mer än kolla på en 4a här & vi har ju redan bestämt oss
för att ha den oavsett hur den ser ut men vi fick inte ta den osedd för hon på hyreskontoret.
Om vi får den kan vi ev flytta in redan 1 sep , hade varit perfekt :)


Nej nu ska jag hoppa in i duschen & fixa till mig så jag ser vettig ut !








Postat av: mikaela

Hoppas ni får lägenheten! Kul att flytta till något större.



Ser att du är gift och "bara" är 20. Ovanligt! Nygift?

Jag gifte mig när jag var 18, är 21 nu och tills nu finns det knappt någon som tror på mig när jag säger att jag är gift.

Samma för er?

2009-07-23 @ 19:57:04
URL: http://gwendolenthegood.blogspot.com/
Postat av: mikaela

JO men det är ju rätt nyss. Grattis! När det är rätt så är det rätt :)

2009-07-23 @ 20:40:18
URL: http://gwendolenthegood.blogspot.com/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?