Solen skiner & jag hinkar kaffe.

Igår satt jag i svärmors trädgård hela dagen , gick hem vid halv 9 på kvällen .
Sväris kom hem med en väska till mig med, jättefin & jag har länge tänkt skaffa en ny men
jag kommer inte så långt , har vant mig vid skötväskan haha.

Idag är jag hos päronen igen , syrran ska ha dansuppvisning så jag & Ängla ska följa med & kolla,
hörselskydd är ordnade så min sockertopp inte blir döv haha.
Just nu sitter jag ute i trädgården med en god kopp kaffe & snoris sover här ute i sin resesäng hon har här.
Mamma är & lämnar ,min syrra på träningen , sen ska hon lämna henne igen vid 4 , sen ska vi själva åka vid 5.
Jävla körande med andra ord.
Eftersom jag inte ser klok ut med min "danska flaggan" bränna ska jag lägga mig & steka för första gången i år.
Får passa på när folk inte kan se fläskmagen med sina snygga ränder ;)

Kan även tala om att jag gått ner ännu mer , så nu är det  3,8 kg på 2 veckor ungefär, kan tillägga att
jag inte räknat kalorier denna veckan direkt , inte förra heller som jag skulle så jag är inte annat än nöjd.
Det går av sig själv nu helt plötsligt men efter att förkyldningen släpper ska jag lägga på ett kol
& sköta mig , träna & mycket barnvagnspromenader , så kanske det går snabbare.
Men det är så tråkigt att man inte har någon annan att gå med i Åstorp .
Så ja , man får gå & tycka det är pest tills man kanske kan få med sin någon annan som vill
gå ner lite mammakilon kanske , ja eller gå ner lite bara.

I morgon blir det IKEA & Väla, se om man kan hitta lite roligt , ska iallfall ha lite spärrar till lådor & skåp,
det behövs eftersom den lilla terroristen är i farten hela dagarna .

Har nog inte mer att skriva, vädret är underbart & jag slösar inte dyrbar tid på att blogga .
Nu sitter jag visserligen ute men i skuggan så nu överger jag detta & ska sola lite :)








Postat av: carolin

ja precis alla barn är ju olika vissa är tidigare än andra det är helt olika. sen vissa är tidiga men en sak men sen kanske lite senare men något annat! Ja oftast känner jag ju när ens barn är redo men tydligen inte vissa ;) nej jag tycker inte att typ 1 månader tidigare än det står är hela världen men jag tycker 3-4 månader förtidigt än vad det står är tok för tidigt..



så man t ex fotar en bild på theo skriver blablabla t ex. sen skickar det till 71370 sen ska det komma i ens blogg ? eller har jag förståt fel haha

2009-07-03 @ 14:57:16
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Önskar att Alva kunde komma så kunde vi gå ner tillsammans, haha ;D

2009-07-03 @ 21:47:27
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?