Familjeliv kan vara till nytta ibland.

För jag läste precis att Michel Jackson är död.
Vidare in på aftonbladets hemsida & visst är han det.
Har varken glott på tv eller suttit vid datorn särsklit mycket idag så jag har inte
kikat nyheter alls idag faktiskt mer än morgontidningen.

Ja M.J musik diggade man till när man var liten , minns när jag & två kompisar
satt & käka rispuffar med mjölk till hans låtar haha.
På senare år har man bara äcklats av han efter allt med att han utnyttjat barn .


Btw , kommer en uppdatering imorgon om kvällen,
den tillbringades iallfall på stranden ;)








Postat av: Lisa

Fast det kan likväl vara rykten, tycker det sprids så mycket skit i LA, vet knappt vad man ska tro på

2009-06-26 @ 13:53:50
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?