Helgen ..

I Lördags åkte vi till Tivoli i Köpenhamn med svärfar & hans sambo .
Snoris var också med & det gick jättebra, hon var lugn & glad hela dagen,
men påvägen hem blev det lite gnäll men det är ju förståligt.
Jaja, vi åkte karuseller, käka gott mm .
Hur mysig dag som helst .
Vi var hemma i Åstorp lite innan 12 tiden .

Igår slöa vi hela dagen , båda hade huvudvärk & övertrötta ,
så vi fick sovmorgon allihopa :)
Jag badade med Ängla & sen på eftermiddagen kom Johan & Carro.
Käkade ihop & sen glodde vi på tv , eller nja, älsk & johan satt vid datorn haha.

Hoppa i säng vid 12 iallfall men låg & vred & vände mig eftersom jag ska lära mig att sova utan tvn igång
hela natten , uuuh .
Seriöst jag har sovit med den på i flera år & har det inte varit tv har det varit radio , så detta lär ta sin lilla tid.
Men somnade tillslut :)

Imorse vaknade jag av att älsk sa att Ängla var vaken men ville inte äta & han skulle till jobbet,
slog upp ögonen & då satt snoris med en enhörning i munnen haha.
Sen kröp hon upp till mig , börja dra i mitt täcke  & skulle ha in det i själlsängen.
Blev bara att kliva upp strax därefter, fixa kaffe & frukost.
Ängla fick lite gurka att tugga på så var hon nöjd.
Nu somnade hon precis efter att ha ätit en slurk ersättning var på tiden eftersom hon vakna för ca 1½ timma sen.

Funderade på att gå bort till Öppna förskolan idag, men jag hoppar det.
Har för mig det "börjar" kl. 10 & nu sover Ängla , inte värt & väcka henne direkt .

Blir en promenad lite senare, sen i eftermiddag ska vi tvätta.
Skriver lite mer senare , orkar inte mer nu haha.









Postat av: Lisa

Jag brukade också sova med radio på ;P TV:n är alltid på när Ingo är borta. När jag sover själv vill jag ha ljud, haha, men med Ingo går det bra ändå :)

2009-06-08 @ 10:15:58
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?