Hoppsan Kerstin !

Nu sitter jag proppmätt & spyfärdig.
Jag undrar om jag kommer gå ner i vikt av detta , jag äter ju enorma mängder & är spyfärdig.
Dagens lunch bestod av kall kycklingfile , apelsin,plommon,kiwi & vidruvor .
Jäkligt gott & lätt att äta ;)
Hm , fruktsallad med kyckling ?!


Jaja,  nu ska jag tralla in till min lover ( kaffebryggaren ) & fixa lite kaffe .
Snoris sover , hon har bara sovit en gång under hela dagen + denna .
Annars brukar hon klämma in 2-3 sovpass innan klockan slår 12 :P

Idag slutar älsk vid 7 först , riktigt tråkigt.
Men vi ska nog roa oss bra ändå.
Sen bara en hederlig promenad .
Förmodligen ska vi förbi perslund & gunga lite också.

Är svinigt trött idag & hade gärna dragit täcket över huvudet & sovit i hundra år .
Huvudvärk som bara den har jag också  men det beror nog på att vädret är som det är .

Har inget att skriva så det får bli lite mer senare.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?