Idag har jag varit en duktig morsa...

Jag har gjort massa barnmat idag , ( gjorde en sats igår också ) så nu är det 30 brukar i frysen + iskuber med fruktpure.
Blev torsk med grönsaker & sen en del med potatis och en del med ris med dill , vitlök & lite vipeppar .
Blev faktiskt ätbart och jag är kräsen som ett svin så det ska mycket till innan jag äter grejer.
Men älsk fick provsmaka allt innan såklart haha .
Vitlök är det VÄRSTA jag vet , aldrig i hela mitt liv använt en vitlöksklyfta i maten men idag så ..
Älsk hade fått med sig det i fruktlådan så det fick man ju prova.

Annars har vi bara dönickat hela dagen , jag tvättade imorse, var inte så mycket men iallfall,
sen var vi en sväng hos svärmor & drack kaffe & nu har jag precis nattat Ängla.
Av någon jäkla andledning har jag börjat kalla henne BOBO, har jag slått i huvudet ?!
Nej men hon skrattar när jag säger "Bobo" så är det ;)

Nu ska jag strax spela lite Sims , lite avkoppling haha .
Hoppas fusken fungerar idag annars stänger jag skiten , är ju inget kul om jag ska behöva
ta hand om dom också ;)








Postat av: Anonym

Haha, duktigt :D

2009-06-13 @ 21:34:21
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Madelen

Tacka fan för fusken. Hur skulle man annars klara sig utan pengar å behöva ta hand om dom oxå:) Vad kör du för sims? Ja har precis börjat med 3an å där e d ju inte lika mkt fusk än som dykt upp.

2009-06-13 @ 22:10:30
URL: http://vinterbebis.wordpress.com
Postat av: Madelen

Okej. Jag har alla sims2 spel så ja kände d var dags för ngt nytt:) När ja köpte min dator var enda kravet att den skulle klara av sims bra plus lite till för kommande sims. Min förra segade så jävla mkt. Men nu jävlar kan man spela hur mkt som helst(om man får tid till d typ såna här sena kvällar)

2009-06-13 @ 22:35:05
URL: http://vinterbebis.wordpress.com
Postat av: Madelen

Klart du ska göra det. Utan sims klarar man sig inte:)

2009-06-14 @ 01:27:21
URL: http://vinterbebis.wordpress.com
Postat av: Natha

Fan vad duktig du är !:P Jag försökte göra egen barnmat med det gick verkligen inte hem hos Lillen ;P



Och VA?:O Gillar du inte vitlök :O aldrig hört en människa säga de :O

2009-06-14 @ 11:45:34
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?