Midsommar ..

Snart ska vi till mina päron & vara där hela dagen .
Äta gott & bara ta det lugnt , blir ev. en runda till Landskrona ,
dom brukar ha tivoli & lite marknadstånd .

Annars händer det inte mycket mer, midsommar är överskattat enligt mig
& en ursäkt att supa skallen i bitar precis som valborg för dom flesta.
Men men , skriver väl lite under dagen eller ikväll.
Min lilla äckeldator åker kanske med, vi får se.
Som för övrig förmodligen ska säljas, jag hatar den rent ut sagt ;)


Och idag räknas det inga kalorier, ska ha en dag i veckan jag får äta vad jag vill ,
är tänk lördagar men eftersom det är midsommar tar jag den idag ;)









Postat av: Sa

Jo om han vill.

2009-06-20 @ 16:29:45

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?