Promenera mera..

Idag har jag varit pigg sedan jag vaknade , Ängla vaknade vid 8.10 när pappa gick .
Gick upp & fixa lite mat till henne , sen blev det frukost för min del .
Efter det blev det dra på henne kläder & fixa till mig själv .
Hon var gnällig & jättetrött men jag hade bestämt mig för att gå
så hon fick hoppa ner i vagnen & slocknade efter två minuter ute.

Gick i nästan 1 timma, skönt på morgonkvisten ;)

Nu håller hon på med djävulskap som vanligt , haha .
Jodå , hon är en riktig busunge & det lyser i ögonen på henne .
Hon förstår "nej" & ger oss ett STORT leende & gör om det , hon är för söt .
Envis som sin mamma är hon också , man ska inte tro hon ger sig för något här i världen.
En väldigt bestämt liten tjej , men det är bara bra .

Nu  ska jag börja dammsuga & diska, sen kommer syster efter lunchtid :)










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?