Rubrik.

Idag vaknade jag av att Ängla stod nedanför sängen vid fotändan & "prata".
Fick världens panik , hur i helvete kom hon dit ?
Ropade på älsk men såg att han åkt , vi brukar lägga henne i vår säng på morgonen
så somnar hon oftast om lättare, men inte igen säger jag bara.
Ängla har lyckats krypa ner från sängen UTAN att slå sig & stod där & var glad.
Jävla tur med andra ord .

Hon har varit övertrött hela morgonen & tog en stund innan hon kom till ro att somna .
Har käkar frulle & dricker kaffe, idag lyckades jag äta för mer kalorier haha :D
Faktiskt gått ner 2,2 kg på 4 dagar inte illa , mestadels vätska tror jag men det är
peppande att se att det går neråt !

Vid halv ett tiden kommer syster hit, lika roligt som vanligt :)
Älsk slutar tidigt idag, dvs kl 17 & är ledig imorgon , naajs.
Ska fira midsommar hemma hos mina päron & ev en runda förbi tivolit & knallestånden i Landskrona.
Vill hitta pyttesmå foppatofflor , om det nu finns ?

Nej nu ska jag ta & dricka upp mitt kaffe , ta ett bloss & sen ge mig på disken från gårdagens middag.
Blä , att vi inte kan lära oss att ta det direkt ;)









Postat av: Lisa

Duktigt :D tummen upp! Sen kan det gå sakta men kämpa på :D :D

2009-06-18 @ 12:42:25
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Natha

Jag vaknade engång av att lillen kröp runt i sängen. mathias hade sagt åt mig men trött som jag var hade jag väl inte hört. iaf så vaknar ja av att jag ser honom sträcka sig efter något på mitt nattduksbord och ramlade rakt ner emellan sängen å nattduksbordet och våran säng är ju ändå ganska hög. Usch de va hemskt.

2009-06-20 @ 22:30:37
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?