Sent inlägg ..

Idag ( igår ) var vi på ultaljudsundersökningen med Ängla.
Först blev det EKG , såg jättebra ut & sen fick vi gå upp på barn mottagningen & träffa läkaren,
han lyssnade & tyckte det lät som ett friskt blåsljud & mycket riktigt var det bara det när han gjorde ultraljudet.
SKÖÖÖÖNT !
Alltså inget man behöver följa upp utan det växer bort av sig själv.

Sen var vi hos mina päron resten av dagen , Linn badade flera gånger & snoris invigde sin nya pool & badade 3 gånger.
Hon älskar att bada & fick bada med mormor i den stora poolen också .
När älsk slutade kom han & vi åkte vid 20 tiden , in snabbt på City gross & handla det viktigaste
& sen hem .

Idag är min rygg helt slut , den vill inte sluta göra ont för en sekund & jag vill bara lägga mig ner & lipa
som en liten unge . Får slita ut min käre make genom massage ;)

Imorgon ska vi ner på Torpardagarna ( marknad här i Åstorp )  , David ,Melanie,Niklas & Kevin skulle också komma ut hit
& gå med oss.
Sen vid 2 ska Linn hem till sin mamma igen & vi ska åka & stor handla .
Det behövs det är inget rolig i frysen som jag tänker äta , svälter hellre.
Fråga mig imorgon så äter jag säkert en del , ändrar mig på två minuter .

Nu ska jag hoppa i säng, knepigt inlägg men jag är skittrött & ska njuta av en sovmorgon imorgon :D









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?