Snart dags & sova .

Inte hänt så mycket mer idag, Johan & Carro kom förbi en sväng .
Sen har jag degat ner mig i soffan & inte orkat göra den minsta kraft ansträngning.
Älsk hittade lite sommarkläder till mig som var intryckta garderoben , så nu får man
se vad man kan klämma ner fläsket i ;)
Nej fyfan , jag ska nog börja tatill  mitt lilla apotek av fetthatande tabletter,
men vet inte när jag ska börja bara.
I helgen kanske?
Låter superbra i mina öron iallfall , så det blir nog så .

Imorgon är ska vi till BVC igen , göra BOEL testet & få med oss vikt & läng kurvan ,
sen traska bort till Therese för en fika som hon bjöd in mig & snoris på idag ;)
Ev blir det ett dopp för barnen i Neas pool vi får se hur det blir.
Älsk ska även hämta Linn på väg från jobbet ♥.

Nej nu ska jag nog ge upp & lägga mig istället, ögonen går i kors !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?