Syster kommer snart ...

Snart kommer syster hit , härligt.
Både jag & Ängla har saknat henne :)
Ska även ställa mig & göra min lunch , blä hur jävla tråkigt är det inte att laga mat till enbart sig själv?
Hade jag bott själv hade jag nog levt på mackor faktiskt.
I högsta fall makaroner & nudlar haha.

Får se vad dagen bjuder på sen ...

Ha det bra så länge .








Postat av: carolin

hehe aa :) jag gick också upp 35 jävla kilo. om man tänker efter är det skit mycket. aa jag har 15kilo kvar tills jag väger vad jag vägde innan jag blev gravid &det va jag nöjd med :D

2009-06-15 @ 14:00:26
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Såja, såja :P det här fixar du lätt ;)

2009-06-15 @ 14:59:14
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?