Trött & mätt..

Tröttheten kom som en slag i ansiktet nu igen , men "orkar" inte lägga mig ,
är ju faktiskt The Hills på tv haha.
Lunchen bestod av mängder av mat  & jag fick tvinga i mig allt eftersom syster påpekar hur viktigt
det är att få i sig alla kcal som man ska om dagen .
Precis ätit mellanmål , ett äpple duktig jag är :)
När älsk kommer hem blir ännu mer mat uuuh haha.

Jaja , Snoris sover i vanligt ordning & snart slutar mannen min .
Ska fixa & dona lite sen .
Imorgon hoppas jag på svar om vi får flytta redan 1 Juli ;)








Postat av: alva

Kolla in min blogg om Lauren (LC) Conrad.

http://welovelc.blogg.se

Där kommer du få läsa om det senaste skvallret och allt annat som cirkulerar kring hennes liv. Enjoy!

2009-06-16 @ 23:30:26
URL: http://welovelc.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?