Vad ska man med blöjan till ?

Vaknade klockan 9 av att Ängla stod & skrikpratade med mig ,
nyvaken som jag var tog det mig ett par sekunder innan jag såg vad som fattades .
Hon hade såklart slitit av sig blöjan & hade ett stor leende på läpparna.
Blev full av skratt kan jag lova .

Hon gillar inte blöjan alls utan ska öppna den hela tiden .
Eftersom up&go blöjorna inte passar hennes midja & mini rumpa får vi helt enkelt
köpa ett par trosor vi kan ha över blöjan tills up&go passar .

Gick upp & fixa en flaska & hon åt nästan hela faktiskt :)
Hon brukar inte äta mycket av morgon flarran men idag gick det bra .
Sen blev det lite katrinplommon efter det som är väldigt nödvändigt för hennes del just nu.
Nu piper hon runt här på golvet & ska väl hitta på lite bus så jag får jaga henne som en galning.

Idag ska jag prova ge henne välling igen , fast pulver form .
Hon har totalvägrat välling innan men så köpte jag en färdig blandad i annat märke
& den slukade hon med god aptit , köpte samma märkte fast pulver , så vi får se hur det går.

Jaja , igår var ju systeryster här , blev en runda till Oj , massa kaffedrickande & skitsnack som vanligt haha.
När danne hade kört henne hem jävlades hon ordentligt med mig.
Saken är den att hon är lika envis som jag & vi gav henne en slant för hon fixade mina naglar,
men hon vägrar ta emot dom  men Danne såg till att hon fick dom ,
tror ni inte hon la dom här hemma iallfall?
Haha , men jag är inte den som ger mig , så vänta bara syster , du ska nog få se på fan ;)

Nu ska jag läsa lite bloggar & så  , sen ska jag fixa till både mig & snoris så ska vi ut & gå,
är hon vaken idag ska vi stanna vid gungorna !









Postat av: imberpluvia

Tokfian då.. Har hon varit kiss&bajs intresserad då? Haha! Har hört många bebisar kladdat med bajs överallt.. Giiih.. Hoppas jag slipper den perioden.

2009-06-04 @ 10:47:05
URL: http://imberpluvia.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?