Aldrig fucka upp.

Japp , den boken fick jag igår av mannen min .
Uppföljningen på "Snabba cash" , superbra !
Så denna boken lär vara minst lika bra.
Inte läst så mycket i den än , inte varit tid till det.

Ängla kan inte sova riktigt, somnar 2 minuter & vaknar av en hostattack.
Hon ser helt slut stackarn .
Man ser på henne att hon inte är så kry.
Piggnar hon inte till i kväll ringer jag till barnakuten igen ,
hon ska inte behöva ha det svårt att andas enligt mig .
Äter jättelite gör hon också .

Usch , man är rent maktlös när man inte kan göra sitt barn bra igen på ett finger knäpp.
Vi försöker med allt , men det tyckts inte hjälpa  :(


Vid sånna här tillfället hatar jag att jag inte kunde amma ,
troligen hade hon haft mindre risk att bli sjuk säger man ju .
Lite mer skydd mot allt skit som går runt !








Postat av: Lisa

Jag blir råförbannad! När jag jobbade på VC så inhalerade vi en liten flicka eller pojke och han/hon mådde så mycket bättre! Jag VET att det går och sjukvårdsrådgivningen har RÄTT, jävla sjukhushelvete som inte kan ta hand om sina patienter. Det är precis sånt här som är livsfarligt - tänk om något hemskt skulle hänt Ängla, fy fan säger jag bara!



Dom ska veta att dom lever, jävla latmaskar som bara sitter på sina feta rövar!!!!

2009-03-06 @ 16:49:55
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?