Blogga ska man också göra ?

Haft dåligt med tid för att sitta vid datorn & blogga.
Ska försöka dra en snabb repris av de senaste dagarna.
I måndags var vi hos älsk´s mormor & fika , åkte till Therése ,Krister & lilla Nea & fika där med.
Var hemma vid lite över 23 tiden .

Igår var jag & Ängla ute & gick , härligt väder men det blåste något fruktansvärt.
Sen satte vi igång med lite städning , sålde hundburen & Johan & Carro var här på kvällen .
Fick sjukt ont  i magen så jag inte kunde stå upprätt senare på kvällen ,
men tack & lov var det borta imorse när jag vaknade.

Idag gick vi upp tidigt som bara den , redan vid 9 halv 10 .
Ja ni förstår själva , det är tidigt för att vara jag & Ängla.
Blev lite gröt för snorisen & hon var go & glad hela tiden .

Syster kom vid 11 tiden, vi har suttit & snackat massa, hivat i oss kaffe & fikat.
Var längesedan & det var så härligt att ha henne här !
Hon åkte precis så det blev ett par timmar :)
Ängla har sovit i stort sett hela dagen , var vaken en stund efter att Sofia kom ,
sen somna hon igen , sover fortfarande , otroligt nog .

Nu ska jag läsa lite bloggar, dricka kaffe & invänta mannen som slutar snart.
Sen blir det gå ner & kolla på lokalen vi ska ha till dopet , håll tummarna för
den är i hyfsat gott skick , men annars får det ju se ut som det gör .
Bara vi får plats så blir det perfekt .








Postat av: Sofia

Love you <3

2009-03-18 @ 22:24:43
URL: http://brunettsofia.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?