Dopklänningen ska provas..

Snart kommer Gisela med dopklänningen , dags att prova & se så den passar.
Sen tar hon med sig den igen & ska ånga den eller något sådant.
Är jättenyfiken på den , vi har inte sett hur den ser ut eller ens en skiss på den ,
så det blir en rolig överraskning.
Sett en liten bit av ett av tygerna , det är allt .

Ev. kommer den en bild på den lite senare .









Postat av: Carolin

hey. jag har gjort en sån playlist &lagt in på min blogg men undrar om du vet hur man gör för ljudet funkar ej? såg du hade en liksom hehe &såg du min andra kommentar där jag frågade om det va björnekulla kyrkan ni ska döpa ängla i och om det är där man inte fåt fota &så?

2009-03-22 @ 17:08:05
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: Therése

Haha, ang din kommentar: Nu ska du inte vara sån.. jag vill kanske ha den i soffan :D Nää men hon sparkar dessutom i ramen så den är för liten nu =/ Hörs imorgon om prom. Kram

2009-03-22 @ 21:25:13
URL: http://tstruwe.blogg.se/
Postat av: Carolin

okej hehe ;) det va tur jag såg det i din blogg då ska vi verkligen inte döpa theo där. det är det som är roligt ju med bilder och video på dopet. men vet du varför man inte får göra det? ska ringa dom direkt imorgon och avboka tiden och välja någon annan församling. mm synd ni inte visste det innan bara. aa tycker det är skumt att man inte får fota osv. plus vi skulle också hyra församlinghemmet bredvid med 1500kr för bara 2 timmar typ det är jätte mycket ju och man hinner ju inte äta och allt sånt på den tiden. ha det bra :)

2009-03-22 @ 22:46:16
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: Carolin

jo jag förstår det men som sagt ni får göra det bästa av det.

vi har ringt andra kyrkor idag och dom sa att det är upp till prästen om man får fota/filma. men vi skulle ringa efter klockan 1 så vi får se men han sa att filma skulle nog gå bra fota också så länge blixten är av för annars kan det störa. yes men städning ingick sa dom till oss iallafall i lokalen bredvid björnekulla kyrkan. men hade tänkt hyra perslund istället kostar lika mycket men man får ha det från 12 på dagen till 12 på dagen (dagen efter) så det blir ju mycket bättre får bara hoppas dt är ledig då. :)

2009-03-23 @ 12:20:41
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: Susanne

sv: Det är så frustrerande sånt där. Ser inte fram emot att göra om dom. :P

2009-03-23 @ 13:41:18
URL: http://ultrapid.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?