En härlig stund ute..

Var ute i nästan 2 timmar innan , riktigt skönt !
Dock höll jag på att svimma av att jag inte fick nog med luft eftersom jag
stressar i onödan & nästan springer med vagnen haha .
Så tillslut fick jag ge mig & gå i normalt tempo.
Ingen hit med förkyldning & gå för fort.
Blev en sväng förbi OJ också & handla lite små plock.

Precis sett Unga mödrar , den ena tjejen skulle sälja sin hund .
Hon var ju jätteledsen såklart & sa att det kändes som att förlora sitt barn.
Och såklart blev jag jätteblödig & börja tänka på Sina,
för det var så det kändes.

Nu ska jag läsa ikapp massa bloggar, sen blir det nog baka kladdkaka fast i små formar.
Så är det bara & frysa in så har man ifall man ska ha fika eller oväntat besök .
Lite tidsfördriv också .

Nej , nu har jag inte mycket mer att skriva faktiskt..








Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-10 @ 00:27:40
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Natha

Jag gillar inte Unga Mödrar. Tycker dom bara visar misslyckade fall. Då tycker jag dom kan ta med äldre mödrar också. Dom får verkligen unga föräldrar att framstå som misslyckade som att folk inte redan har sådana fördomar.

2009-03-10 @ 00:48:02
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?