Energi energi , vart är du ?

Just nu har jag inte mycket ork i kroppen , denna jävla förkyldningen vill inte ge med sig.
Energinivån är absolut inte på topp , varken för mig eller min lilla skitunge.
Idag har vi inte gjort mycket, vilat mest .
Just nu sitter jag & studerar min lilla dotter som ålar runt & vänder på sig i babygymmet.
Vad ska man med tv till när man har en liten snoris hemma som kan göra en hel show på några sekunder ;)

Sitter här med kaffe & hoppas huvudvärken ska ge med sig lite,
snart blir det att Ängla ska sova en stund, hon börjar bli övertrött igen .
Gisela var här innan & tog måtten , som vanligt börja Ängla flörta lite haha.

Snart är det Unga mödrar , hyfsat ok program men speglingen är hemsk.
Jag har sett lite nyare program & jag kan bli knäpp .
Ska inte skriva mer än att uppfattning om att spendera pengar är väl skev om något.
Inga spoilers i min blogg inte !
Men lilla 16 åringen Malou Stella skulle behövt en spark i röven & börja
ta han om sin son .
Ibland undrar man varför så unga väljer att behålla ett barn om dom nu inte tänker
ta ansvar för det ?









Postat av: Lisa

Eller hur, det är hemskt :( inte bara att skaffa barn ju! Btw, ni kan göra sån, Ängla's Show och sända på TV ;P haha!

2009-03-10 @ 23:19:20
URL: http://lising.blogg.selogg.se
Postat av: Fia- mamma till Nova

jag kollar med på det där programmet unga mödrar. håller absolut med dig om hon stella eller vad hon heter.. man blir så förbannad. vet du var man kan hitta programmen om man missat något avsnitt? på nätet alltså..



ha en bra dag! :)

2009-03-11 @ 11:36:36
URL: http://annsofieakesson.blogg.se/
Postat av: Lillis

Helt på din sida.. Hon kan juh inte ha mycke innanför pannbenet...

2009-04-09 @ 19:36:47
URL: http://ahlinarnas.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?