Godmorgon !

Ja faktiskt så är det godmorgon nu !
Vi gick upp ur sängen vid halv 2 idag.
Hon vaknade jättetidigt , redan vid 6 & ville ha mat , sen vid 11 redan.
Sen somnade hon om direkt & då passade jag också på.

I helgen har vi varit hos Sandra,Niklas & Kevin , sen på Lördagen kom Linn & dom sov här.
Haft supermysigt & haft en bra helg trots att Sims fick lämnas.
Men som många säger , antagligen har han blivit påkörd eller något ,
han mådde så jäkla illa så det fanns ingen annan utväg.
Fastän jag ville strypa katten för han rev ner & hade sig så kommer jag sakna honom.
Blir lite tomt , första gången jag inte har djur på 4 år .

Just nu ligger Ängla & leker i babygymmet, hon vägrar ligga på rygg & rullar över fort
till mage om jag vänder henne , men så har hon precis ätit & ni kan ju lista ut vad
trycket mot magen gör :P
Fått torka kräk 2 gånger redan på 5 minuter.

Idag ska vi nog ta en promenad troligen med Therese efter jag städa .
Sen får vi se vad som händer efter att Älsk kommit hem .
Återstår att se vad dagen bjuder på .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?