Godmorgon !

Jag är vaken , se på fan ;)
Gick upp redan vid 10 idag  , men Ängla sover än.
Hunnit äta frukost & dricka kaffe,  oftast brukar det slängas i mig kaffe ,
sen frukost efter 12 tiden.
Duktig jag är ( klappar mig själv på huvudet ).

Igår kom även Sims in , men han var inte pigg på det för han har hittat en kompis.
Men han åt som en häst när han kom in & sov som en stock , inte konstigt om han
sprungit runt så ute , klart energinivån inte är samma som när han bara var innekatt.
Iallfall verkar så att han INTE har blod i urinet längre , vi har inte sett något än .
& innan var det inget tvekan om att det var blod , nu är det borta ?
Kanske inte var så allvarligt som vi trott då , kanske inte var meningen att han skulle
följa med till vetrinären i förrgår .
Iallfall vi ska vänta ett par dagar nu , se om det kommer tillbaka ,
för vi avlivar abosolut inte honom om han är frisk , inte en chans.
Jaja, han är hemma & har hållt sig utanför här , men vi har inte sett honom bara.
Nu har han ätit upp sig lite & får vila lite , sen får vi se om han vill ut på äventyr eller inte.
Än så länge visar han inte tecken på det iallfall ;)

Om 2 timmar kommer älsk hem & käkar lite & dricker kaffe med mig ;)
Han ska på möte, så han skippar lunchen på jobb & kommer hem direkt istället :)

Igår fick vi ringa sjukvårdsupplysningen & barnakuten .
Ängla har en fruktansvärt hosta  , slemmig & jävligt.
Så kipar hon efter luft också.
Men det fanns inte mycket & göra enligt barnakuten, högläge & nezeril.
Enligt sjukvårdsupplysningen finns det slemlösande & om hon fortsätter kipa så inandning av något gojs.
Det sist nämna vet vi ju om för när vi var på akuten sist när dom konstatera falsk krupp så
skulle vi komma in om det blev jättejobbigt för henne & andas.
Men samtidigt är det bara bra om man kan lösa det utan mediciner.
Vill inte trycka i min dotter massa när det finns bättre sätt ev .
Vem man än pratar med eller vad man än läser så är det hela tiden GE ALVEDON,
ehm , varför trycka i små barn sånt när dom inte behöver,
vet dom som tror det är något sömnmedel , så för barnet inte kan sova så får dom alvedon .
Fuckheads, man får nog offra en nattsömn då istället ..
Sen gör alla som dom själva vill ..

Nej nu ska jag ut & ta ett bloss , skäms på mig !








Postat av: Magdalena

Stackars Ängla! Hoppas han bara fått i sig rödbetor :P .. Dessi ligger på bordet nu! De ska skicka stenen på analys sen, de misstänker cancer ?!!! However. Detta kalaset skulle gå på 13000. Jises liksom! :S

2009-03-05 @ 12:12:04

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?