Här händer det grejer.

Skriver om dopet lite senare när älsk är hemma .

Men kan skriva lite kort om snoris utveckling ;)

Tand på g , hon är gnällig som bara den , känns i tandköttet & liite högre temp än vanligt.
Finns ingen tvekan om att det är tänderna som jävlas med henne .

Hon ligger även här på golvet nu & kämpar med att försöka krypa , det går sisådär,
förtillfället tar hon sig bara bakåt ;)
Men hon försöker komma framåt men ja , alla sätt är bra utom dom dåliga som man säger.
Upp med rumpan i vädret & trycker ifrån med tårna.
Sen innan idag insåg hon att det var lättare att rulla bort till mig där jag satt .

Duktiga lilla snoris <3
Tänk hon blev 5 månader i Lördags , tiden går fort !








Postat av: Lisa

Oj, snart ett halvår :D jag köpte sån isbitring i Ullared, ska vara skitbra när tänderna kommer. Man lägger den i kylen så är det gott för dom små att tugga på xD

2009-03-30 @ 17:31:09
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?