Jo jag är fortfarande kvar ;)

Har faktiskt inte haft tid att blogga.
Kan säga att med Älsk var det inget fel vad dom kunde se,
dom kolla värden mm & inget såg speciellt konstigt ut .

Igår åt vi frukost hos min mamma , var kvar till ca 3 tiden skulle jag tro.
Hade det lika trevligt som vanligt & Ängla blir så glad när hon ser sin mormor.
Åkte hem en sväng , åkte sedan hem till Sandra,Niklas & lille Kevin.
Lika trevligt där med , käka & lite så .
Terroristerade Niklas när han somnade eller snarare älsk , men
hämden är ljuv påpeka N & sa att jag & Sandra skulle få tillbaka vi med :P
Var hemma runt halv 3 på natten , kom hem & stupa i säng.

Idag väckte snoris mig vid 8 , gick upp & fixa mat , sen var hon pigg en stund,
sparkade & pratade HÖGT , försökte dra lite i sin pappa .
Sen märkte jag hon börja bli lite trött igen så jag la över henne i sin egna säng igen.
Somnade gott i ett par timmar till.

Nu är älsk & hämtar Linn :)
Sen ska det ringas till Zackariaz som fyller 2 år idag !
Även storstädning som ligger i tankarna , iallfall jag.









Postat av: Lisa

Haha, jag storstädar xD

2009-03-14 @ 15:15:48
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?