Kaffemissbrukaren har återuppstått.

Oh no !
Jag har återigen blivit en riktig kaffe kärring !
Från att dricka litervis med kaffe , sen dricka jättelite , sen normalt har numera kommit upp i flera
kannor om dagen igen , ILLA !
Ska väl vara tacksam över att kaffet inte har något vidare uppiggande effekt på mig
för då hade jag varit vaken resten av veckan ;)

Inte gjort mycket ikväll Ängla har sovit från halv 7 tiden , snart blir det väcka henne
så hon får äta lite , annars blir det på tok för lite hon fått i sig under dagen.
Tittat på tv & sådär mest, snart slutar Älsk också förmodligen.

Idag skulle en kommit & kollat på Sims men han är ute & ränner så det blev inte av.
Han mår ju bra nu igen vad vi kan se , inget mer blod i kisset så det är väl något han ätit bara.
Så imorgon blir det kattjakt så hon kan komma men hon verkar ta med honom hem också så
det är ju skönt , lite tråkigt samtidigt men det är ohållbart att ha katt när man är allergisk i längden.

Nu ska jag återgå till mitt kaffe & tjöta vidare på msn !









Postat av: Magdalena

Kaffe som är så äckligt Alex!

2009-03-11 @ 11:02:44
URL: http://alice2009.wordpress.com
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-11 @ 17:01:00
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?