Så var det dags igen ?

Verkar faktiskt som medicinerna hon fick igår har släppt,
för nu är det samma hosta som när vi åkte upp .
Vi får se om det vänder igen , hoppas jag verkligen .
Vill absolut inte besöka BAM en gång till & absolut inte inhalera henne hemma.
Men krävs det så gör det , bara att bita ihop & se glad ut .

Käkat frukost & så nu , Ängla somna om rätt snabbt efter att jag bloggat,
men jag kunde nartuligtvis inte sova mer.

Så nu blir det fixa till oss & sen åka till Biltema, sen vidare till mamma & hämta henne & syster.
Åka till min mormor , ska bli härligt & träffa henne.
Innan sågs vi jämnt , bott där ett tag också när jag var en jävlig satunge &
inte kunde komma överrens med mina föräldrar, jo en riktigt tonårsmardröm var jag nog .
Nu ses man inte så ofta, vilket ger mig enorma samvetskval.
Min momor betyder något oehört för mig !

Jaja, nu ska jag lägga bort datorn & göra lite nytta.
Snoris är inte på humör om hon inte får se allting .
Ligga ner är rena pesten om det är lite skymd sikt.
Nyfiken helt enkelt !
Bara ett problem med vagnen , den är så stor så man kommer få packa upp det stackars barnet
eftersom hon inte är så bred , annars åker hon runt & en åkpåse räcker nog inte för att hålla henne
i mitten om man säger som så .
Jaja, att klura på lösningar är inte allt för tråkigt , då får man ju använda det numera möglade hjärnan.

Ha det bra så länge !








Postat av: Lisa

Skönt att hon fick inhaleras igår :)

2009-03-07 @ 12:10:22
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: nina

Hej! Läste förut att ni gifte er borgsligt (vad det nu heter?) :b och har själv funderat på att göra det, så jag är lite nyfiken på vad exakt det är man gör? Skriver man bara på papprena eller säger dom allting som dom gör i kyrkan och så? Skulle vara jätte snällt om du ville förklara lite, om du har tid och lilla Ängla tillåter dig ;)

2009-03-08 @ 10:08:12
URL: http://niina89.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?