Så var man här igen.

Hej !
Idag behagade min lilla flicka att vakna redan vid 6.30 för mat , vad har hänt ?
Senaste tiden har det varit runt halv 9 tiden , så man var inte pigg vill jag lova.
Sen la jag henne i vår säng för jag skulle kunna underhålla henne & halvsova själv ,
hon låg & sparka mig i ryggen istället.
När älsk åkte till jobbet var hon överpigg , men efter en stund somnade hon om .
La henne i sin egna säng , sen vaknade hon & vred & vände sig på konstiga vis.

När vi gick upp så kom Sims som ett skott , såg en massa blodfläckar ...
Han har blod i urinen , antagligen urinsten .
Ringde vetrinären innan , så vi får se hur vi gör , står i valet & kvalen om vi
ska behandla eller en avlivning .
Hur hemskt det än är med en avlivning så är det ett alternativ.
Vi letar nytt hem för vi absolut inte kan ha kvar honom , ska vi då lägga flera tusen
på att behandla honom , hoppas vi kan hitta ett långvarit hem ( hur stor nu risken är ).
Det gör ont , me samtidigt verkar det vara bästa lösningen ,
idag skickas katter hit & dit , åker ut när dom inte är roliga längre.
Hur ska vi kunna veta att han får det bra?
Men vi får helt enkelt se hur det blir.
Många lär ju bli upprörda nu , men det skiter jag i .
Jag är ärlig , MEN jag vill veta hundra på att han får ett livslångt hem.
Intresset är inte så stort för katter som inte är ungar längre .
Så är det bara...

Iallfall , igår var han ute på äventyr .
Vi var ute 4-5 gånger & skulle hämta in honom , sista gången älsk gick ut
såg han honom springa iväg med en annan katt .
När jag gick en stund senare då jag såg två katter utanför så visade sig att
det inte var Sims men det liknade honom fruktansvärt , han var liite mindre bara.
Kollade efter honom men såg inte honom någonstans , så jag var på väg hem igen,
då såg jag en svart katt som faktiskt liknade en kanin glo in i buskarna.
Se på fan , där låg vår lilla kise , han kom ut tillslut men var väl inte hel pigg på att komma in igen.
Men eftersom han är innekatt egentligen , sen han kom till oss iallfall så ville jag ha honom inne på natten.
Idag gick han mot dörren hela tiden , så jag fick släppa ut honom.
Han for iväg som ett skott , så han får roa sig lite.
Han håller sig precis utanför så vi vet ju var vi ska leta om han inte kommer självmant.
Om inte annars kommer han nog springades när de andra katterna kommer ut ;)










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?