Torsdag..

Hej !
Idag har varit rätt händelselös , som vardagarna brukar vara ;)
Svärmor var här i förmiddags på kaffe .
Ängla har varit på superbra humör men haft sovt för att sova ,
vilket leder till att hon powernappar stup i kvarten , nu sover hon dock & har gjort i snart 1 timma.
Annars har jag bara gjort mat,  kunde dock inte äta den för jag höll på att kräkas,
smaka skit , men jag är så kräsen så jag blir knäpp snart.
Älsk åt med god aptit & tyckte om det iallfall.

Hade planer på att gå ut att gå  , men så helt plötsligt började det stor snöa .
Vad är oddsen  , hatar någon högre makt mig eller vad är det frågan om ?
Får köpa nytt regnskydd till vagnen , för det som följde med är ingen hit , blåser iväg & grejer.
Vill ha vår & sol , värme tack .
Var fint väder i morse , så kommer detta, blä säger jag bara.

Skönt att det är Torsdag idag, så det blir ett slut på denna hemska jobb veckan för min käraste.
Avskyr denna veckan när han jobbar sent , så tråkigt !
Imorgon ska vi hem till mamma & c/o iallfall , så det ska bli skönt.

Sims är fortfarande borta , orolig så in i bomben , sett skymtar av honom.
Herregud , såhär gjorde han när vi bestämde oss för avlivning , när vi la ner tanken så kom han .
Nu är det väl för vi har en köpare som kommer & hämtar honom så fort vi får in honom.
Men han springer väl runt med sin kompis .
Om han inte kommer imorgon & vi inte ser honom får vi väl efterlysa kattjäklen .
Hoppas bara att inget har hänt :(










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?