Vad är det för fel på mig ?

Ibland undrar jag varför jag inte tänker med huvudet ,
jag kan smyga runt här hemma om dagarna om Ängla sover ,
helt i onödan.
Vi kan släppa en bomb bredvid henne utan att hon vaknar .
Så varför tänker jag inte på det när vi är hemma om dagarna?
När älsk är hemma eller andra människor här är det inga problem.
Jag kan hålla på som vanligt sen en sekund senare hejdar jag mig för hon sover.
Problem i hjärnkontoret helt enkelt.

Här är rejält lyhört också , trodde hon vakna innan men antingen var det grannarnas barn eller tvn som
hade ett "pratade" barn , gick in & kolla men hon sov gott fortfarande.
Hon vakna till två sekunder innan men fick nappen & somna igen.
Makalös på att sova .
Lik sin mamma med andra ord.

Min huvudvärk håller i sig, får lära mig att dricka vatten igen.
Jag har blivit usel på det som vanligt , hinkar i mig kaffe ,
som är vätskedrivande men dricker inget vatten , smart drag.

En lobotomi skulle sitta fint ...








Postat av: Anonym

hej hej , lust att bli min bloggvänn?

Har du bloglovin så kan vi ju adda varandra där?



Kram!

2009-03-04 @ 14:53:53
URL: http://ww.sandram.webblogg.se/
Postat av: Natha

Det är bra, man ska inte smyga ;) För sen lär man då smyga för alltid känns de som ;D haha

2009-03-04 @ 16:35:21
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?