Basrösten har tagit över ...

Nu är det dags för snoris att sova,
detta innebär numera att hennes pappa sätter sig alt. går med henne &
sjunger "Love me tender" med enorm basröst , utan den blir det pannkaka av det hela &
hon protesterar mot att ligga ner.
Så fort han "basar" till rösten lite så blir hon helt avslappnad & ögonen går i kors
& lite efter slockarn hon.

För en gångs skull stör jag mig inte på att samma låt sjungs om & om igen ;)
Min man har annars förmågan att reta gallfeber på mig genom att sjunga samma
mening om & om igen miljontals gånger för han inte kan mer på en låt.
Men detta här njuter man av, till & med jag blir helt lugn haha.

Vi har även båda två lyckats sjunga oss själva till sömns när vi skrålat för snorisen.
Ja, det är väl bra att kunna natta sig själv med egen sång ?

Men jag har iallfall konstaterat att Ängla blir som lugnast med musik / sång runt om .
Lägger man mobilen vid henne så hon kan höra lite musik så blir hon helt harmonisk,
oavsett om hon gapat halsen av sig precis sekunden innan .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?