Bölröv

Godmorgon !
Blev inget inlägg igår , men så kan det bli .

Igår var syster här nästan hela dagen , vi scrapa lite , blev faktiskt väldigt fint :D
Älsk var hemma för han blev sjukskriven igår & idag efter besöket hos läkaren,
så efter röngten kom han hem .
Så vi kolla på "Chihuahuan i beverlyhills".
Jag bölade som fan kan jag ju tala om , jag är nog blödigast i världen .
Känns konstigt att vara såhär , men tydligen blev jag lite mer mänsklig efter att Ängla kom haha.
På kvällen tog jag,älsk & Ängla en promenad , hon fick gunga lite & så också.
Hem & snoris fick lite gröt & bad , sen skulle hon sova, men ja , hon var inte med på det.
Så hon fick helt enkelt vara vaken .
Sen efter ett tag somnade hon gott .

Hon vägrar dricka välling än så länge, vi blandar ju 50/50 med ersättning nu , även blandat mindre innan men hon
äter inte det då så vi får försöka på .

Idag vaknade jag av att älsk smekte min kind , slog upp ögonen & båda två storglor på mig haha.
Ängla sken upp som en sol iallfall :)
Käkat frukost & nu sover snoris & Älsk är på sjukan , ortopeden.
Så får vi se om han kommer hem & dom har karvat i hans fot .

Men men , nu ska jag glo på Rachael Ray :)
( förresten , idagens program firar dom hennes 40 års dag ? HON SER JU UT EN 30 ÅRING?!)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?