Fler timmar på dygnet skulle behövas.

Igår var vi först hos älsk´s läkare , hon grävde lite i foten &
nu ska såret lämnas öppet & inte läka , så jag ska gräva i det lite då & då tyckte hon.
Så kanske det som sitter kommer ut .
Efteråt åkte vi förbi hans mormor & drack lite kaffe , jättetrevligt hade vi där :)

Åkte hem & hämtade Zina & körde till T .
Vi kunde inte ha henne mer för Ängla är alldelses röd prickig & kliar sig i näsa & ögon.
Antagligen är det överkänslighet eller allergi , hon var likadan med katten .
Jag var själv överkänslig mot pälsdjur när jag var liten så det är mycket möjligt att hon är det.
Men vi fick ta det säkra framför det osäkra.

Var lika jobbigt som första gången vi lämnade henne !
Jag böjade gråta när vi skulle gå , fyfan vad det kändes i hjärtan.
Strax efter kom en kille & hämtade henne så nu har ett nytt hem igen ,
T kan inte röra sig ordentligt & då fungerar det inte .
Men fick sms om att allt gick bra , hon har egen soffa & får sova i sägen ,
då blir man en favorit i Zinas ögon ;)
Hon får det bra där det tvivlar jag inte på .
Jag är så glad att det blev T som tog henne , hon är en underbar människa
som verkligen har ett hjärta av guld, att hon blev dålig kunde inte hjälpas,
jag är tacksam ändå .
Och nu har hon fått ett bra hem där hon får massa uppmärksamhet & utevistelse.

Efteråt blev det vidare till älsk´s morbror , fika där & sen var vi hemma vid halv 9 tiden.
Blev bara segande hela kvällen , var helt slut för snorisen tyckte hon skulle vakna kl 4 på morgonen,
så tröttheten slog till på kvällen såklart ;)

Mår även så äckligt illa så jag är påväg att kräkas hela tiden ,
men det är värt det om jag kan bli rökfri utan att döda halva befolkningen !

Nu ska vi strax hämta Linn , möta upp älsk´s två brödrar , lilla Melanie & hans morbror & hans barn
vid busfabriken , efteråt ska vi grilla hos hans morbror .
Blir nog en trevlig dag !
Så jag kommer inte skriva mer på hela dagen , blir nog en uppdatering ikväll :)










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?