Godkväll Sverige !

Nu har jag lite tid över till att blogga faktiskt.
Blev storhandling & min efterlängtade våg blev köpt också .
Som vanligt glömde vi en massa vi skulle ha , men det viktigaste blev köpt iallfall :)
När vi kom hem så kom syster hit , hääärligt :D
Vi drack lite kaffe & snacka skit , sen tog vi Zina & gick en timmas promenad ungefär.
Älsk & Ängla åkte till Johan & hälsade på så jag fick lite ensam tid fast med syster haha .
När vi kom hem igen blev det mera tjöt & sen kom D & Ä hem igen & efter en stund körde älsk syster.

Nu ska jag feta mig lite med chips & dippa .
Sen ska jag försöka ta till mig kloka ord jag fick höra ikväll .
Imorgon ska jag väga mig , lär inte bli kul men kanske lite peppande ?

Ja , just det !
IKVÄLL SKA JAG PROVA BEN&JERRY GLASS FÖR FÖRSTA GÅNGEN.
Otroligt att jag aldrig smakat den förr va ?
Seriöst, glass är glass för mig, men nu måste jag prova .
Blev "half baked" .


Skriver lite mer senare.
Bild torkan beror på blogg.se , kan dom aldrig se till att sidan fungerar som den ska?








Postat av: Johanna

Ben & Jerrys är gott :P

2009-05-26 @ 13:34:10
URL: http://hejsari.webblogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?