Godkväll !

Hej !
Idag har tiden inte funnits till att blogga, men nu så har man en stund över.
Varit & hämtat Zina idag, lilla pärlan ligger här & snarkar nu :)
Har saknat det haha.
Hon är lugnet själv & man märker knappt av henne .
Påväg hem hämtade vi upp Linn som skulle vara här , härligt härligt <3
Jag , Linn & Zina tog en lång promenad efter middagen var riktigt skönt,
Linn tyckte dock att Älsk skulle komma & hämta henne för hon orkade inte gå ,
så vi fick korta ner rundan lite mot planerat så hon fick slippa plågas att gå ;)
Johan & Carro kom förbi en sväng nu på kvällen , käka lite äpple smulpaj & drack kaffe.
Jag låg inne hos Linn en stund & prata lite , prata om allt möjligt men mycket om
lägenheten imorgon & Landskrona , hon hoppas lika mycket som oss på att vi ska få den haha ;)

Snart ska jag dra på mig lite mer kläder & skor , gå en sista sväng med Zina innan läggdags.
blir att vi går upp tidigt imorgon för Linn ska till skolan .
Jag kommer säkerligen vakna av väckarklockan , som även Ängla kommer väckas av.
Så då är det bara för mig att masa mig ur sängen & äta frukost med dom .
Men är bara mysigt , sitta (nästan) hela familjen samlad & käka frulle sådär sju - halv åtta på morgonen haha.

Annars bjuder morgondagen på promenader till max , lägenhetsvisningen & busa med Snoris .

Kommer nog lite fler inlägg senare ..
Ha det bra så länge !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?