Godmorgon .

Varit uppe sedan kl 7 , då tyckte med snorunge att det var dags att rocka loss i sängen
& vara på väg ur vår säng så hon fick hoppa ner i spjällisen medans jag vaknade till liv,
men ja , hon låg ju & drog min i ansiktet & tjöt av glädje ;)
( Hennes säng står vid min "huvudända" , så hon kan se mig & framförallt röra mig )
Sen var det bara att kliva upp , älsk hade redan gett henne mat så det behövdes inte göras,
jag fixa kaffe & moppade golven efter Zina.
Snorisen fick leka med rån medans jag åt  , sen såklart var det dags & somna om för henne .
Hon ska alltid sova när jag är för pigg för att göra det ..
Kanske borde lära mig ?

Jaja, så nu sitter man här , ett sovande barn & en SNARKANDE hund .
När Ängla vaknat ska vi ut & promenera såklart , hade gått när vi gick upp om
jag visste att Zina skulle gå med på det , men det lilla älsk gick med henne på morgonen
räckte för hon vägrar mer .

& jag har faktiskt laddat mp3n så jag kan ha stegräknaren igår , weho !









Postat av: Caroline

Jag använder cambridge för att jag läst till mig att flest tycker den är godast och är mest mättande.

Har hört att nutrilette ska smaka skit! Men det behöver ju inte alla tycka :)

2009-05-21 @ 09:17:05
URL: http://nindo.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?