Godmorgon !

Ängla tyckte inte jag förtjänade en sovmorgon idag men jag fick ligga & dra mig i en halv timma
medans hon lekte gymnast i sin säng.
Att hon inte blir trött av det förstår jag inte , hon vaknade till liv när hennes pappa gav henne flaska + blöja innan
han åkte till jobbet  .
Blev bara att kliva ur sängen & plocka upp lilltjejen & gosa lite  .
Fixa lite gröt till henne & så fick det bli hallon,blåbär&äpple pure till .
Hon var väl inte jätteintresserad utan spotta & fräste ut det , pratade & kladdade.
Men lite gick ner .
När jag skulle få i mig lite frukost jag med var det allt annat än lugnt , hon brukar i vanliga
fall låta mig äta " ifred" ( hon underhåller sig själv med leksaker i sin matstol).
Så det fick bli stress frukost.
Ett snabbt blöjbyte & lite gungade somnade den övertrötta lilltjejen & såklart hamnar jag här.

Jag ska hiva i mig lite kaffe & sen ska jag sätta igång & städa .
Tack & lov för hon inte är lättväckt så man kan dammsuga utan att oroa sig för att hon vaknar.
Senare kommer kanske syster hit & dricker kaffe.

När älsk slutat jobbet idag ska det bytas bromsar på bilen med hjälp av Johan ,
så under tiden kommer Carro hit :)
Älsk ska även hämta Linn idag , härligt & se henne också !










Postat av: Natha

Lillen var också sån å kunde sova när man dammsög. Sen hände nått :P Han blev livrädd och är det fortfarande, men de börjar bli bättre ;)

2009-05-01 @ 23:01:53
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?