Lördag & dålig uppdatering.



Varit usel på att uppdatera , i know .
Igår kväll var det fullt upp med annat & idag likaså.

Fick mig en skön sovmorgon , när jag fått i mig lite frukost & kaffe så fixa vi till oss
& gick till Perslund , en lekpark här i Åstorp.
Var jättemysigt faktiskt.
Linn lekte en massa , drog med sin älsk så han också fick anstränga sig lite,
gungade gjorde vi allihopa , även Ängla som älskade det :)
Hon fick åka kana också haha.

Efteråt gick vi hem & fika lite , sen åkte vi & lämnade Linn.
Nu har vi bara degat här hemma.

Ängla har varit helt konstigt efter vaccinationen , vilket hon var sist också.
Hon är jättetrött men ska inte sova, somnar hon vaknar hon lika snabbt igen mm.
Jaja, går nog över snart.

Nu ska jag dona med lite saker...








Postat av: Lisa

Haha, va gulligt :D

2009-05-02 @ 21:59:18
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Monica

visst fan ar det sa? fragade min kompis och hon tyckte inte de men de tyckte jag ! bra att du oxa sa de for da ska jag tillbaks imorn oc be snyggingen fylla i det ! Kram!



Monica

2009-05-03 @ 06:30:33
URL: http://moncans.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?