Promenera mera.

Nu har snorisen vaknat, så nu ska jag fixa till oss sen blir det en promenad.
Får se om vi hittar något ställe & gunga på kanske , för Perslund går säkerligen inte om det är folk
där , då blir det väl ramaskri över att hunden är med , trots att de flesta har med sig hundarna men
nu råkar ju Zina vara fel ras för att hon ska accepteras.

Ha det bra så länge !








Postat av: Viola

Okej, tack för förklaringen:)

2009-05-21 @ 11:26:16
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: carolin

ja prceis håller med dig. aa man får ju gå på öppna förskolan lite då &då så barnen blir sociala och får träffa andra barn. mm tråkigt när jag inte känner någon eller det bara är äldre :(

mm man vill ju uppfostra sina egna barn absolut sen vill man inte missa en massa saker heller :)

2009-05-21 @ 15:15:17
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vadåå??

2009-05-22 @ 12:08:02
Postat av: Sandra

Menar du klappar händerna? Han förstår ju inte det, men han ser och lär, precis som när du räckt tunga till ängla sen har hon lärt sig det.

2009-05-22 @ 12:11:54
Postat av: Sandra

Jadu jag vet inte. :/ haha nää trodde jag inte iheller ;P.. Nää det är mycket möjligt ;P







2009-05-22 @ 14:11:09

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?