Så satt man här igen ...



Ja , det där med " Idag ska jag lägga mig i tid" går inte att hålla för oss.
Vi går aldrig & lägger oss innan kl. 23 , oftast brukar det bli runt denna tiden.
Jag har sagt en bra stund att jag ska gå & lägga mig nu , men som vanligt fastnar man med annat.
Men snart så S K A  jag & mannen lägga oss ,

Jag är så bortskämd så jag får sovmorgon idag igen , jag har det bra jag !
Söndagen bjuder på lite små shopping till mig, behöver lite sommarkläder
innan jag dör i ett par jeans ungefär.
Men eftersom en valross inte klär i någonting så blir det rätt tråkigt & handla något till sig själv numera.
Jaja , det går väl över , vanesak bara.

Efter det ska vi ut till mina föräldrar & grilla , mormor skulle också komma förbi en stund tror jag.
Jag kan inte tänka mig en helg utan & träffa mina päron & syskon , har hänt någon gång
& det känns konstigt helt enkelt.
Det hör till eftersom det inte blir så ofta i veckorna .
Usch ja , låt oss flytta närmre så ska jag springa ner deras dörr haha.

Nu får jag ta & tänka på refrängen innan john blund försvinner igen .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?