Såja...

Lite lugnare nu & klumpen i magen har släppt någorlunda.
Precis badat med Ängla , haha plaskmonster är vad hon är .
Min lilla solstråle gör en så glad <3

Nu sover hon & älsk ska laga lite mat.
Gissa vad ?
Såklart falukorv & makaroner , blir oftast det när han ska stå vid spisen .
Men nu var det hundra ård sedan vi åt det , så jag överlever.

Jag ska fixa till mig , för när vi käkat & snoris vaknat ska vi ut & gå allihopa,
bland annat förbi OJ & hämta ut paket från Finland till Ängla.
Misstänker att det är min faster som skickat något , med mumin på kanske?
Jaja, blir en överraskning :)

Ikväll blir det promenad promenad med Zina , som de andra dagarna blir det väl runt 7 tiden
skulle jag tro , ev blir det samma runda som sist, så ungefär 1½ timma.
Rensa huvudet på vägen så man blir normal däruppe igen haha.
Har faktiskt kommit på hur man gör nu med min mp3 - spelare från Iform med "beat n' run" funktion .
Samt hur jag får fram stegräknare, kcal förbränning mm .
Perfekt !
Här om dagen gick jag faktiskt 18500 steg ungefär . ENBART på att promenera med Zina .
Ska leta upp en vanlig stegräknare också som ska med ut på en runda ;)









Postat av: MrsLucy

Shit! 18500??!?! :O WOW



Sant, har aldrig träffat honom i hela mitt liv ändå bor han i Kågeröd, sjukt va? Hatar folk som inte tar ansvar för sina barn!



Nu är jag ännu mer nyfiken!!

2009-05-18 @ 16:17:45
URL: http://mrslucy.wordpress.com

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?