Söndag.

Idag har vi varit hemma hos mina päron , käkat middag & så .
Lika härligt som vanligt .
Skrev ett kort till min storebror som kommer kastas på lådan imorgon,
fick kladda ner det viktigaste & skriva något i dagarna till honom igen .
Annars så mös Änlga med både mormor & morfar  , var helt inne i lampan mm .

När vi kom hem blev det städning , lite snabbt så det ser hyfsat ok ut.
Pratade med syster ett tag & imorgon ska vi leka haha <3
Seriöst, jag saknar henne samma sekund hon går utanför dörren .
En vän som henne hittar man inte i första taget !

Frysjävlen blev avfrostad idag också , jippi .
Ekat tomt i frysen eftersom vi bestämt oss för att tömma den på frysvaror,
vi lyckades hyfast bra tycker jag , men jag har en förmåga att handla massa saker jag
aldrig kommer bli sugen på eller troligen tillaga.
Så det var en del kvar, men dom överlevde i kylen så länge.
Imorgon ska det STORHANDLAS .
Blir väl förbi Väla eller Familia & handla lite kläder också .
Sugen på att åka förbi babyproffsen också , kolla på en vagn där & lite annat smått & gott.

Nej nu ska jag mysa med min make & fortsätta titta på film .

Hoppas på att Landskrona Hem hör av sig imorgon om vi fått lägenheten eller inte !








Postat av: Sofia

Haha, ja idag ska vi leka :)

Saknar dig också syster, Lövv yoouu <3

2009-05-25 @ 10:16:20
URL: http://brunettsofia.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?