Allvarligt människor !?

Anonym om Svar på kommentar.:
usch nä.. jag tycker att det är skrämmande att myndigheter och regeringen anser att man ska spruta in en massa skit i kroppen, det enda på tänker på är vårdkostnaderna.
Ingen i vår familj ska ta vaccinet, sen får man väl se om man överlever. 
Immunförsvar är inget man föds med, det byggs upp genom att vara sjuk. 
Om det kommer en sådan epidemi om några år igen, så är det dom som har tagit vaccinet nu som kommer att stå där med skägget i brevlådan.
Riktig hysteri har det blivit, över en influensa som är som vilken influensa som helst skillnaden är att den sprids snabbare.

Ursäkta men till att börja men kan folk lägga ner att vara anonyma om deras åsikt är så himla bra, sen för det
andra så ska man inte i stort sett idiotförklara de som väljer att vaccinera sig precis lika lite som JAG personligen går på folk som väljer att inte göra det, det är upp till var & en att avgöra vad som är bäst för just sig själv & sin egna familj. Men man ska inte försöka "läxa" upp andra för de inte anser samma sak.
Så snälla någon, om ni nu ska vara duktiga & klarar er så bra utan vaccin stå då för vilka ni är.
Det är bara pinsamt att skicka sådana kommentarer & inte kunna stå bakom dom :)
Puss på dig hjärtat !








Postat av: Mother, Married &Twenty

Bättre att vara på den säkra sidan än att utgå från att man kommer klara sig bara för att man klarat sig från andra influensor, det låter ju inte vidare säkert. Det skadar ju ingen att vara vaccinerad, men det gör det däremot om man låter bli.

2009-11-07 @ 00:07:07
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Jimena

hej! jag som skrivit de två anonyma kommentarerna innan. anledningen till att jag ej skrivit namn e för att jag ej ser ngn anledning till d då varken du elr jag känner varandra. och blogg har jag oxå! dock lösenordsskyddad så d e ingen vits att skriva ner den heller.



så att vara anonym handlar oftast inte om att ej stå för sin åsikt.



det e ingen som idiotförklarat elr skäller ut, man har ju bara en öppen diskussion? men ja, man tycker att hanteringen av information för vaccinet varit slarvigare än hanteringen av informationen för själva influensan.



synd att du kände att du behövde bli fientlig. det e ingen som kritiserat dig.

2009-11-07 @ 09:15:28

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?