Betygsamtal !

Imorse fick jag sova till 9 eftersom jag är helt slut i kropp & sinne.
Älsk har feber & helt öm i hela armen efter sprutan igår & jag är fortfarande öm jag med.
Fick i mig några skedar fil till frukost & det är stort, vägde mig även på morgonen & vikten pekar neråt
ännu mer så nu har jag tappar 2,5 kg på väldigt kort tid. Hur ska detta sluta egentligen ?
Hade precis betygsamtal & det gick jättebra. Vi gick igenom slutprovet & jag hade slarvat på vissa ställen
& det stör mig något enormt för hade jag skött mig ordentligt så hade jag kanske fått ett VG.
Men har iallfall legat på G+ på de flesta uppgifterna så slutbetyget blev G & det nöjer jag mig gott med !
Var jättenervös inför samtalet eftersom huvudet inte fungerar men jag förklarade hur det låg till
& han förstod ju men jag kunde svara på allt han frågade & det kändes riktigt skönt.
Nu ska jag sitta ner en stund & försöka stilla illamåendet för att få behålla det lilla jag åt.
Sen kommer Chornelya,Niclas & NovaLee hit :)
Ska nog även förbi citygross & köpa en tavla ska bara ringa min mamma & höra vilken C.G som hade den :P









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?