Dagen i stora drag ;)

Jag har suttit & pluggat en hel del & har lite kvar att göra om man säger som så.
Chornelya & NovaLee tittade förbi & det var trevligt som alltid, får ju lite abstinens när man inte
träffas dagligen haha ;)
Blev soppa till middag som satt gott i magen, men så skulle jag ge mig på att dammsuga lite
& det slutade med att all middag kom upp istället, jätteroligt tycker jag !
C & N åkte vid lite över 7 & sen har jag bara myst med vildingen här hemma & tittat lite på tv,
nu ska jag ge mig på att plugga lite till & nu när jag sitter & skriver så kom jag på att
jag får göra närvaroprovet också , smarthuvud jag är !!
Men men , lär komma fler inlägg sen om något roligt kanske ?








Postat av: Susanne - Mamma till Roky

sv; Jo, det får man. Men det är väldigt individuellt när barnen är redo att börja. Vissa lämnar sina barn redan när de är åtta månader, vissa till och med tidigare

2009-11-06 @ 22:32:49
URL: http://ultrapid.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?