Fredagen den trettonde.

Jaha, ska man ha massa otur idag då?
Huvudet ligger någon annanstans så det är nog så idag ialllfall.
Inte kunnat plugga alls idag, mår apa & känner mig totalt värdelös & stressad.
Ska förbi CenterSyd eller Väla en snabb vända när Ängla har vaknat tror jag,
sen ska jag återigen försöka få lite gjort, men det ser inte ljust ut för fem öre.
Mamma ringde innan & frågade om dom fick ha Ängla ett par timmar imorgon
& det är ju inga problem så vi ska lämna henne på förmiddagen så kommer dom med henne
vid 5 tiden ungefär. Ängla är så glad för både mormor & morfar så det känns skönt & jag får lite tid att plugga extra hårt haha. De är faktiskt dom enda jag kan lämna henne till men det är för de är dom som bevisat att
dom klarar av det & Ängla är inte så trygg med någon annan som med dom om man bortser från oss päron.
Hon ska få en heldag med mormor,morfar,moster & morbror som jag tror hon kommer uppskatta :)
Ja annars blir det en hemma kväll idag & det behövs faktiskt !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?