Godmorgon !

Gick upp för en liten stund sedan & nu väntar jag på kaffet !
Varit rätt tyst här på bloggen men så är det ibland, min energi & lust är lika med noll.
Men men , igår var syster här ett par timmar & det tycker vi om :)
När älsk kom hem käkade vi amerikanska pannkakor & sen blev det att titta Ullared såklart.
Undra varför man aldrig ser allt konstigt folk när man är där ?
Vi ska nog dit på Söndag , handla julklappar & så.
Idag får vi se vad dagen bjuder på, när mannen kommer hem blir det att plugga som alla andra kvällar.
Om vädret tillåter ska vi nog ge oss ut en liten sväng, får se hur snorig Ängla är & hur mycket ork jag har.
Jag har energi vissa stunder medan andra så har jag bara lust att lägga mig ner & gråta för jag är så orklös.
Jaja, vi får väl se om det blir bättre efter Måndag om han kan skriva ut recept på något annat !
Nej nu ska jag leka vidare med Ängla & dricka lite kaffe.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?