Kaffe tjöt.

Jag är en kaffe missbrukare fast inte lika extremt som innan jag blev gravid med Ängla då
jag lät kunde hiva i mig 4-6 kannor kaffe om dagen.
Men jag fungerar inte som en människa utan mitt kaffe & mår hemskt om jag inte får i mig det.
Jag är petig med kaffet också, jag kan ofta inte dricka kaffe som stått med än 30 min på kannan för
då tycker jag det smakar riktigt äckligt & det goda kaffesmaken är borta.
Har jag det i en termos går det däremot bra !
Jag måste ha Zoegas också, visst går annat att dricka men det är inte gott helt enkelt.
Har ni några speciella krav på er kaffe ?
Eller är det bara jag som är allmänt störd i huvudet kanske haha








Postat av: Lingonplutt

Vi har en kaffebryggare som brygger rakt ner i en termos :) Superbra och håller värmen länge! Mitt ända krav är att det ska vara "riktigt" kaffe och inte äckligt maskinkaffe och så får det inte vara för svagt...

2009-11-24 @ 12:24:46
URL: http://lingonplutt.blogg.se/
Postat av: Sassa & Seb

jag är en kaffe människa. Jag drack lätt en hel panna innan graviditeten. Jag rökte innan med så det var liksom kaffe + ciggen. Nu är det bara jag och kaffet! Måste ha gevalias kaffe.

har inte vågat mig på att prova zoegas och dessa märken.



=)



2009-11-24 @ 12:35:53
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kaffe måsta men ha för att "bli människa" förstår inte hur andra klarar av att vakna på morgonen! För min del så måste det va ekologiskt kaffe, tycker det smakar mycket bättre =) Något som jag inte förstår är människor som tar kallt kaffe och ställer det i micron, usch och blä!

2009-11-24 @ 23:57:23
URL: http://tamarillo.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?